Асаулюк В'ячеслав Анатолійович  - практичний психолог, cпеціаліст першої категорії. 

З 1998 року працює у Маріупольському технічному ліцеї. Викладав на факультеті соціальних наук Міжрегіональної Академії Управління курси експериментальної психології, основи психоаналізу, основи психологічного консультування, психотерапії. Досвід викладацької роботи 10 років.
З 1998 року бере участь у роботі  балінтовської групи (творчої групи психологів, що розробляє практичні підходи до застосування різних методів психології в умовах нашого міста).

 Працює з психологічними проблемами, що виникають у житті дітей та дорослих:
- пошук смислів життя;
- позбавлення від почуття тривоги;
- вихід з кризових життєвих ситуацій;
- міжособистісні конфлікти;
- страхи, депресії, суїцидальні думки та ін.

   Проводить індивідуальні консультації, групові заняття з елементами тренінгу з розвитку навичок саморегуляції та пізнавальних здібностей (пам'ять, мислення).  Навчає підлітків і дорослих різним методам саморегуляції.

   У процесі роботи психологом освоїв класичні методи психотерапії: аутогенне тренування, трансактный аналіз, психосінтез, гештальттерапію, напрямки тілесно-орієнтованої терапії (Александер, Лоуэен) .


 Графік консультацій:

Понеділок 1300-1630

Вівторок    1300-1630

Четвер      1300-1630

П'ятниця 1300-1630

Алгорітм протидії булінгу

Новий Закон, направлений на протидію булінгу, що був прийнятий ВРУ 17 грудня 2018 року, передбачає чіткі алгоритми дій у випадку цькувань. За словами Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич алгоритм є наступним:

  • Якщо дитина стала свідком булінгу в закладі освіти, передусім вона може розказати про це батькам, вчителю, психологу або безпосередньо директору.
  • Окрім цього, дитина може звернутись на гарячу лінію ГО «Ла Страда – Україна» з протидії насильству в сім’ї або із захисту прав дітей; до соціальної служби з питань сім’ї, дітей та молоді; Національної поліції України; Центру надання безоплатної правової допомоги.
  • Якщо педагог або інший працівник закладу освіти став свідком булінгу, то він має повідомити керівника закладу незалежно від того, чи поскаржилась йому жертва булінгу чи ні.
  • Після отримання звернення дитини, відповідна особа або орган інформує керівника закладу освіти у письмовій формі про випадок булінгу.
  • Керівник закладу розглядає таке звернення та з’ясовує усі обставин булінгу. Надалі він скликає засідання комісії з розгляду випадків булінгу та окреслює подальші дії. Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то очільник закладу зобов’язаний повідомити уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.
  • До складу такої комісії можуть входити педагоги, психолог, соціальний педагог, батьки постраждалого та «булера», керівник закладу та інші заінтересовані особи.
  • У разі, якщо комісія не кваліфікує випадок як булінг, а постраждалий не згодний з цим, то він може одразу звернутись до органів Національної поліції України.
  • Але за будь-якого рішення комісії керівник закладу забезпечує психологічну підтримку усім учасникам випадку.

Новоприйнятий Закон також передбачає низку штрафів за цькування.

Штрафи за булінг становитимуть від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів, тобто від 850 до 1700 гривень або від 20 до 40 годин громадських робіт.

Якщо булінг вчинено групою осіб або повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, штраф буде більшим — від 100 до 200 мінімумів (1700 – 3400 гривень) або громадські роботи на строк від 40 до 60 годин.

Неповідомлення керівником закладу освіти уповноваженим підрозділам органів Національної поліції України про випадки булінгу учасника освітнього процесу тягне за собою накладення штрафу від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк до 1 місяця з відрахуванням до 20 відсотків заробітку.

План

заходів щодо профілактики булінгу

на 2019 – 2020 навчальний рік

№ п/п

Назва заходу

Цільова аудиторія

Термін виконання

Відповідальний

Діагностичний етап

1

Діагностування рівня напруги, тривожності учнів у учнівських колективах.

8-11 класи

У продовж року

Практичний психолог

Асаулюк В.А.

2

Знайомство учнів з результатами діагностики

8-11 класи

У продовж року

Практичний психолог

Асаулюк В.А.

Просвіта

1

Обговорення питання протидії булінгу на батьківській зборах

Батьки учнів

8 клас

Вересень - Жовтень

Практичний психолог

Асаулюк В.А.

2

Психологічні механізми булінгу за теорію Є.Берна . Бесіди.

8-11 класи

У продовж року

Практичний психолог

Асаулюк В.А.

3

Захист прав дитини

8-9 класи

У продовж року

Социальний педагог

Лук’яненко Е.А.

Корекційно-розвівальна робота

1

Освоєння навичок саморегуляції (заняття з елементами тренінгу)

8-11 класи

У продовж року

Практичний психолог

Асаулюк В.А.

2

Індивідуальні консультації

Всі учасники навчально виховного процесу

У продовж року

Практичний психолог

Асаулюк В.А.

Консультативна робота

1

Пошта довіри

Всі учасники навчально виховного процесу

У продовж року

Практичний психолог

Асаулюк В.А.

Корисні матеріали

Рекомендації по адаптації учнів 10 класів

Рекомендації по адаптації ВПО