Виховна робота

 

     В умовах сучасного суспільства, відродження національної культури  зростає роль і значення соціальної активності учнів. У ліцеї  сформована виховна система, яка постійно розвивається й удосконалюється. Створено умови для розвитку соціальної активності учнів, їх творчих здібностей.

     Виховна  робота спрямована на формування в учнів життєвих компетентностей на основі їх фізичного, духовного, морального та соціального оздоровлення. Основними напрямками діяльності з вирішення проблеми Маріупольського технічного ліцею є:

  • громадянське та навчально-орієнтоване виховання;
  • морально-етичне, патріотичне виховання;
  • правове виховання;
  • трудове виховання, профорієнтація;
  • формування здорового способу життя, безпека життєдіяльності;
  • соціальний захист;
  • учнівське самоврядування;
  • робота з батьківською громадськістю.

     Задачі ліцею конкретизуються у виховних задачах класу. Система побудована таким чином, щоб кожний клас брав участь у житті всього колективу.

     Головний центр виховної системи - вінок традицій – річне коло свят і традицій: свято Першого дзвоника, Олімпійський тиждень, День здоров’я. День учителя (день самоврядування), квест, тематичні вечоринки, посвята у першокурсники, дискотеки, Світський бал, масляна, Міс та містер ліцею, День святого Валентина, Декада науки, свято Останнього дзвоника (травень), випускний вечір у драмтеатрі, ювілеї школи.

     Окрім цих, є певні традиції у кожного класного колективу. Вони, як правило, пов'язані із загальноліцейськими традиціями і розширюють їх можливості формування в учнів позитивного ставлення до навколишнього світу, до свого здоров'я, до вітчизняної культури. Учні школи беруть активну участь у конкурсах і змаганнях різних рівнів.

 

Традиційні заходи